indiaaaa

Friday, June 16, 2006

Himalayalar Bebegim!!!

Iste iste daglar size..

inanilmaro yolculuk. ilk once fotolar sonra yazilar.

Ilk fotomuz, daglara yolculugun ilk gununden. Motorsiklet kiraladik, gumbur gumbur gezdik.

Sonra bi dugun, senlik gorduk: Aaaa dedim ben

Halay cekiyolar, ama tipleri kiyafetleri cok farkli..


Rohtang daginin altinda bi nehir var, rafting falan yapiliyo, buz gibi bi nehir, her yerden goruluyo. Yol bulmamiza yardimci oluyodu diyebilirim.

Dagin etegindeki daracik yoldan iki kamyon yanyana geciyo, inanilmaro..

Sonra koydeki cocuklarla fotograf cektirdik. Gozleri inanilmaz di mi?

Sonra bi gole gitmeye calistik, dagin tepesinde bi gole, gidemedik. Yolda bi koyde durduk, cay ictik. Ben bu cocugu cok sevdim.


Iste motosikletimiz..


Sonraki gun, bu daga ciktik.

Cok mutluyuz, cok..

Bi

Budist tapinagina gittik. Enteresan fotolar..

Reiki sinifimiz.. Reiki birinci seviye sahibiyim. Cakralarim acik, icim rahat. :)

Her sey hala cok iyi canlar!

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

He heh :)...

In India nothing is stolen or get lost, they just change their owners.

Beyhan

2:55 AM  
Blogger tirmik said...

Beyhan, Beyhan-TCS!?

Naber? Still in TCS? Where?

Post'u simdi gordum

1:09 PM  
Blogger Elusive Apps said...

Still in TCS but in London TCS :).

Where are u ?

2:09 PM  

Post a Comment

<< Home