indiaaaa

Thursday, April 20, 2006

Nisanin ortasinin sonu

Nisanin 20si oldu. Pfff Hep geldigim internet kafede, laptoplar var ve hep Michael Jackson caliyolar bu aralar. Ne guzel.

Cybercafenin disinda meyveciler var. Bu binanin girisininin tam onunde kocaman, agacta yetistigine inanamadigim buyuklukteki ici zarli zarli her biri kayisi buyuklugunde (tipi ve tadi hiiiiic benzememesine ragmen benzettim kayisiya..) olan meyvelerden satiliyo. Buyuklugu 2-3 futbol topu kadar, icindeki parcaciklar da kayisi. Onemli olan kokusu, kokusu!. O kadar keskin kokuyo ki bu meyve, 10 metre suratima vuruyo, burun deligimin icindeki killari koklerinden bicakliyo (neredeyse gercekten hehe). Internet kafeye yaklasirken, 10 metre oteden nefesimi tutmaya basliyorum, basim donuyo biraz kafeye ulasana kadar ama en azindan o kokuyu duymuyorum.. Meyvenin ismi cismi yok ben de, saticiya yaklasip ogrenme cesaretinde bulunamadim, kokudan kusmaya baslarim ya da bayilirim diye korktugumdan.

Denis bu postlari anlamak istiyo. Kucucuk kitapcigiyla bi seyler anlayamiyo tabi. Cildiriyo sonra orda burda ismini gorunce. Ben de cildirsin biraz diye Denis'in ismini yaziyim oraya buraya diyorum. :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home